Parteneriat(e) sub semnul întrebării…

Distribuie articolul:

* E plină ţara de „oameni de bine” şi-s pline pauzele publicitare ale televiziunilor, de spoturi reliefând acţiunile săvârşite de instituţiile statului, în parteneriat cu fel de fel de societăţi şi fundaţii… 

Conform laudei de sine marca IGSU, în luna septembrie 2012, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă a lansat Campania naţională de informare şi educaţie preventivă „F.O.C. – Flăcările Omoară Copii”, proiect derulat cu sprijinul E.ON România. Campania se doreşte a fi un semnal de alarmă adresat părinţilor, bunicilor ori reprezentanţilor legali ai copiilor, eforturile depuse în acest sens canalizându-se pe conştientizarea adulţilor asupra pericolului la care-i expun pe cei mici, lăsându-i nesupravegheaţi şi încuiaţi în casă. (…) Parteneriatul „Împreună pentru siguranţă”, încheiat între I.G.S.U şi E.ON România, este prevăzut să se dezvolte pe mai multe componente, iar prima acţiune lansată împreună este Campania naţională de informare şi educaţie preventivă  „F.O.C. – Flăcările Omoară Copii”. Ideea implementării unui astfel de proiect a pornit de la o realitate susţinută de statistici şi anume faptul că cei mici au devenit, pe fondul lipsei de supraveghere, principalele victime ale incendiilor produse la locuinţe şi gospodării. Obiectivele comune ale Parteneriatului vizează conştientizarea publicului ţintă (părinţi, bunici, reprezentanţi legali ai copiilor), Cetăţeanul fiind un partener extrem de important în procesul de gestionare a situaţiilor de urgenţă. Rolul său devine unul major prin însuşirea şi aplicarea informaţiilor care vin din partea instituţiilor abilitate, în special în sfera asigurării securităţii în utilizarea surselor de energie. Citind aceste „raportări măreţe” m-am gândit ce bine-ar fi dacă onor conducerea ISU Ialomiţa ne-ar comunica şi care-i suma de bani cheltuiţi pentru tot felul de pliante şi de filmuleţe, într-un cuvânt, pentru publicitatea aia care, la o adică, nici nu ştim cât impact are, ştiut fiind faptul că aşa plasată în pauza dintre două telenovele s-ar putea pierde din vederea îngustă a celor care, dintr-un motiv sau altul, au toate şansele să ajungă victimele propriei lor neglijenţe.

(I.G.)  

 

 

 

 


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.