Administrația Județeană a Finanțelor Publice Ialomița informează contribuabilii interesați că, au fost aduse unele modificările pe portalul ANAF și/sau în cadrul Spațiului Privat Virtual.
Formularul web de înregistrare a persoanelor fizice în serviciul SPV, pe baza de credențiale (NPOTP), în speță nume de utilizator și parolă, a fost actualizat astfel încât informațiile obligatoriu a fi furnizate, prevazute la art. 17 alin. (3) lit. a) și e) din O.P.A.N.A.F. nr. 1090/2022 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanță între organul fiscal central și persoanele fizice, persoanele juridice și alte entități fără personalitate juridică, respectiv numărul de telefon mobil și adresa de poșta electronica, sa fie unice în sistemul informatic ce deservește serviciul Spațiul Privat Virtual.
De menționat faptul că în situația în care o persoanele fizice care solicita înregistrarea în SPV, în nume propriu, pe baza de user și parolă, înscriu în formularul web un număr de telefon și/sau o adresa de poștă electronică asociate deja altor conturi de utilizatori ai serviciului SPV, înregistrați în nume propriu pe baza de user și parolă ori utilizate anterior de alți solicitanți în cererile de înregistrare în SPV, în nume propriu, neaprobate încă, se vor afișa următoarele mesaje, dupa caz:
„Această adresa de poștă electronică este utilizată pentru alt cont SPV. Va rugăm sa înscrieți în formular o alta adresă de poștă electronică.”
„Acest număr de telefon mobil este utilizat pentru alt cont SPV. Vă rugăm să înscrieți în formular un alt număr de telefon mobil .”
Menționăm faptul că, Spațiului Privat Virtual este un serviciu electronic disponibil pe portalul ANAF, ușor de accesat, gratuit și disponibil 24 de ore din 24, care constă în punerea la dispoziția persoanelor fizice, persoanelor juridice și altor entități fără personalitate juridică a unui spațiu virtual aflat pe serverele Ministerului Finanțelor/Agenției Naționale de Administrare Fiscală.
Prin intermediul acestui serviciu se efectuează comunicarea electronică a informațiilor și înscrisurilor între utilizatori și organul fiscal central, în legătură cu situația fiscală proprie a acestora.