Cerere de ofertă la „spartu’ târgului”, ca să nu se facă „valuri”, stimabililor?

* Curtea de Conturi şi, desigur, alte „Organe” cu atribuţiuni de control ar trebui să vadă ce se-ascunde în spatele atâtor proiecte deloc …oportune!”, spun cei care au habar de aceste cheltuieli ce par a fi oneroase pentru bugetul CJI şi chiar cel al UE!

Realizând că nu-i tocmai cuşer procedeul prin care, de ani de zile, Consiliul Judeţean Ialomiţa răsplăteşte presa – astfel (a)servită! – cu  mari sume de bani publici, se pare că slujbaşul Ilie Cioacă l-a sfătuit pe şeful lui să trimită către toată presa o Cerere de ofertă, prin care este invitată – şi firma care editează ziarul Ştirea! – să participe la o licitaţie, în vederea obţinerii câtorva firfirei din purcoiul de bani publici alocaţi pentru blamatele proiecte de genul: „ Creşterea eficienţei serviciilor publice din judeţul Ialomiţa, prin profesionalizarea personalului administrativ”. Aşa se face că în data de 21 octombrie 2013 (cu numai două zile înainte de data limită până la care, chipurile, se puteau trimite Ofertele) toate redacţiile au primit acest e-mail prin care eram invitaţi să depunem la sediul CJI o „ofertă oficială” pentru ca, mai apoi, să publicăm 6 comunicate de presă.

Pe lângă alea 140 de miliarde, câte altele?!

Nu-i nici o lună de când am publicat un articol în care vă spuneam că se vor cheltui aproape 70 de miliarde de lei vechi, ca urmare a faptului că prin emiterea Hotărârii nr. 43 a Consiliului Judeţean Ialomiţa a fost pecetluită asocierea judeţului Ialomiţa cu oraşele: Amara, Căzăneşti, Fierbinţi-Târg şi comunele: Grindu; Roşiori; Dridu, Gârbovi, Jilavele; Maia; Mărculeşti, Moldoveni; Munteni-Buzău; Movila; Stelnica; şi Traian, în vederea implementării proiectului  e-UAT Sistem informatic integrat, suport pentru dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice, electronice, în judeţul Ialomiţa. Nu-i mai mult de-o lună de când am revenit pe acest subiect şi v-am mai spus că prin Hotărârea nr. 42 s-a pecetluit cheltuirea a încă 67 de miliarde de lei vechi, chipurile, pentru„ Eficientizarea activităţii autorităţilor publice locale din judeţul Ialomiţa prin implementarea unei soluţii e-guvernare performante”. Ambele proiecte se derulează prin Programul Operaţional Sectorial, respectiv prin aşa-numita Axă „Tehnologia Informaţiilor şi Comunicaţiilor”, pe scurt: TIC. În acest al doilea proiect, primăriile implicate sunt:  Feteşti; Ţăndărei; Albeşti; Andrăşeşti; Borduşani, Bueşti, Colelia, Gheorghe Doja, Ghoerghe Lazăr, Giurgeni, Ograda, Scânteia, Valea Ciorii, Valea Măcrişului, Vlădeni.  Azi, în timp ce recitesc această cerere de oferă, mă întreb câţi alţi bani se vor cheltui şi pentru acest proiect care, după cum vedeţi, n-are acelaşi titlu, ceea ce înseamnă că e „altă gâscă-n altă traistă”…În cei 10 ani de când apare pe piaţă, ziarul Ştirea nu a încasat bani din bugetul Consiliului Judeţean. În schimb, în fiecare an, cam aceleaşi redacţii (a)servite s-au îndestulat din bugetul lăsat pe mâinile domnului Ciupercă, fapt ce poate fi lesne dovedit cu documentele financiar-contabile! Or, în condiţiile în care atâta amar de ani ne-am descurcat cum am putut (uneori umilindu-ne, căci majoritatea oamenilor de afaceri nu se-nghesuie să-şi facă publicitate, unii abia aşteptând să le cerşeşti bani!), pentru ce ne-am mai băga, acum, la „spartul târgului”, în…lista ofertanţilor, domnule Cioacă? Pentru ca să girăm prin participarea noastră „saltul” peste alte „obstacole” de care ar fi trebuit să vă împiedicaţi ori de câte ori aţi plătit presa pentru a populariza (?!) proiectele cu co-finanţare UE? Întreb retoric, dar şi extrem de indignată, recunosc!

IONICA GHINEA  

 

Distribuie dacă ți-a plăcut:

One thought on “Cerere de ofertă la „spartu’ târgului”, ca să nu se facă „valuri”, stimabililor?

  1. Nu cumva Gică Dobre se ocupă de chestiile astea?! Nici nu mai ştiu ce „învârte” poetul multinaţional pe la C.J.I.. Ştie cineva?! Cred că nici el nu ştie sigur. Oare ce-o scrie în fişa postului marelui literat veşnic răzvrătit, tânăr şi neliniştit?!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *