Zeci şi sute, poate chiar mii de lei ni se cheltuiesc an de an pentru informatizarea instituţiilor statului. Bani mulţi se „toacă” pentru achiziţionarea de calculatoare şi pentru instalarea a tot felul de programe IT care, chipurile, să îi ajute pe (i)respondabilii de prin Primării să „se pună la dispoziţia cetăţenilor”…
Importante sume de bani se „topesc” şi pentru aşa-zisa întreţinere a site-urilor care, în cele mai multe cazuri, nu-s „ aduse la zi” în ceea ce priveşte Hotărârile şi/sau tot felul de alte documente postate acolo, întru informarea cetăţenilor despre ce mai fac hoardele de primari, viceprimari şi consilieri locali şi judeţeni…
Este lucru ştiut că în fiecare an eu am tot atras atenţia prefectului, preşedintelui CJI şi, desigur, primarilor că mulţi cetăţeni-contribuabili la buget sunt indignaţi, nu atât din cauză că se cheltuiesc banii, cât, mai ales, din cauză că deşi se cheltuiesc bani pentru informatizare, dacă vrei să afli ceva, atunci musai să înroşeşti tastatura dând click până ce, sictirit sau numai obosit, renunţi. Ca să înţeleagă toată lumea cum ajunge cetăţeanul să desconsidere modalitatea de folosire a IT vă prezentăm punctul de vedere al domnului Paros. Consilier cu ştate (sic!) vechi într-ale administraţiei publice locale, într-o recentă întâlnire a celor ce ne hotărăsc soarta, domnul Paros şi-a amintit cu nostalgie de vremurile când, înainte de fiecare şedinţă ordinară, aleşilor locali li se puneau la dispoziţie dosare pline cu proiectele de Hotărâri ce urmau a votate şi emise ca documente menite a sta „la baza” înfăptuirilor „măreţe” marca PSD+PNL+PD-L. Ştiind că dosarele cu xerocopii (coli de hârtie format A4) au fost înlocuite cu postarea pe site-ul Primăriei a documentelor, dar că acestea sunt postate într-o manieră cel puţin nefirească, consilierul Paros a rugat „tehnocraţii” din Primărie să ia act de nemulţumirea lui, şi a altor consilieri…Şi a zis: „ La diverse, am şi eu o propunere. Pe mine mă deranjează ordinea de zi. Înainte puteai să intri pe un proiect de hotărâre care te interesa. Acuma trebuie să dai cursorul 300 de pagini. De exemplu, dacă vrem să încheiem un protocol (…) una este să ai un link şi să intri direct pe proiectul de hotărâre respectiv, şi alta este să parcurgi 300 de pagini ca să ajungi la cel care te interesează” . De menţionat că în ceea ce priveşte postarea proiectelor de hotărâri, modificarea s-a produs după plecarea doamnei Simona Dumitrache din funcţia de secretar al municipiului Slobozia. Cum locul ’mneaei a fost ocupat de doamna Costea, iar această tânără doamnă nu pare să fi aflat cum erau postate înainte vreme documentele supuse spre aprobarea consilierilor locali, e de aplaudat faptul că doamna secretar al municipiului a înţeles întocmai ce vrea domnul Paros şi, cel mai probabil, se va reveni la forma iniţială, spre încântarea chiar şi a jurnaliştilor care mai-mai că suspicionează că într-adins sunt postate la maniera asta, adică „trântite otova”, parcă în speranţa că ne-om lăsa păgubaşi în demersul nostru de a căuta „acul în carul cu fân”…
(I.G)
))))))))))))) A făcut şi Radu un lucru bun…cu experienţa acumulată))Parcă Paroş a avut, o colaborare cu tehnică IT, în primul lui mandat))Mi se pare că Ionaşcu ne povestea…de carcase de calculatoare şi plângeri penale)) Da’ s-a prescris..sau a luat NUP…că era omul pdlist))
Si acum, cu stampilele, o sa pateasca ceva alexandru stoica=psd?