Ce-o fi şi cu „clientul misterios” ?

Distribuie articolul:

 

* Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) a demarat cea de-a doua etapă a Campaniei de Informare „PNDR VINE ÎN SATUL TĂU”. Până în acest moment, cică, cele 15 rulote ale caravanei informative au derulat evenimente în 1.520 localităţi, situate în 40 de judeţe ale României, fiind informate peste 71.500 de persoane.

Din comunicatul de presă aflăm că în perioada august – noiembrie 2013 au fost programate a se desfăşura 1.850 de întâlniri, la nivel naţional, cu beneficiarii Programului Naţional de Dezvoltare Rurală (PNDR). Informaţiile oferite se vor axa pe consilierea şi sprijinul oferit beneficiarilor pentru derularea proiectelor pe care le implementează. De asemenea, evenimentele programate îi vor pregăti pe cei interesaţi în a-şi dezvolta spiritul antreprenorial, atât de necesar pentru derularea proiectelor europene şi vor putea informa publicul despre ultimele noutăţi legate de finanţarea agriculturii şi dezvoltării rurale în România. Pe lângă componenta de informare, cică, această „a doua etapă a campaniei mai cuprinde şi activităţi de analiză a capacită organizarea unor acţiuni de tip „Client Misterios”. Astfel, va fi stabilit nivelul de performanţă al procesului informativ prin verificarea modului în care angajaţii Agenţiei se adresează beneficiarilor şi răspund nevoilor de informare ale acestora. Obiectivul principal al Campaniei de Informare „PNDR VINE ÎN SATUL TĂU” este creşterea indicelui de absorbţie efectivă şi corectă a fondurilor nerambursabile acordate prin PNDR, în sensul creşterii gradului de acurateţe şi corectitudine a întocmirii cererilor de plată, precum şi a cererilor de finanţare.” Cât înseamnă, în lei sau în euro, purcoiul de bani care s-a cheltuit şi încă o să se mai cheltuiască pentru acele întâlniri (ca să nu le zicem şuete că s-ar simţi lezaţi specialiştii, de!), sigur că domnul Nicolae Drogeanu – reprezentant OJPDRP Ialomiţa – se fereşte să ne comunice, măcar cât să nu ni se pară că ne costă prea mult plimbarea cu …caravana a unor „băieţilor deştepţi” de prin prea multele birouri din teritoriu şi, deopotrivă, de la Centru. 

 


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *