Urmaş al Elenei Udrea, primarul Soare, vrea şi el „BRAND DE ORAŞ”

Distribuie articolul:

Liberalul Dragoş Soare şi-a pus tichia de primar pe cap, datorită faptului că PSD-ul dăduse tichia de toţi pereţii până ce s-au dus dracului toate „mărgăritarele”. Pe cale de consecinţă, Dragoş Soare a „strivit corola de minuni a Lumii”, iar cetăţenii municipiului Slobozia l-au ales. Ca întotdeauna, electoratul a avut de ales între două rele. Cum n-avea ce altceva să facă, electoratul a ales răul cel mai mic. Aşa că Soare a ajuns la Primărie şi…uite c-a trecut un an din cei patru pe care îi are un mandat.  Ce a făcut edilul-şef în tot acest an? Am spune că nimic, dacă nu am şti că…., şi că… , şi că a făcut destule!

Că „treburile” nu sunt pentru oraş, pentru cetăţeni, este o „altă mâncare de peşte” (urât mirositoare, desigur!) în care, cu toată scârba, ne vom băga şi noi nasul de jurnalişti cârcotaşi. Dar, nu acum! Acum, la doar (?) un an de mandat, preferăm să vă prezentăm „realizările măreţe” săvârşite „pas cu pas” de liberalii ce-l au în fruntea lor pe preşedintele Soare. Sper să fi aflat toţi că Dragoş Soare deţine Puterea absolută, atât „pe linie de Partid”, cât şi de Stat! Şi dacă-i şef, atunci el trebuie să aibă idei. Idei pe care, pas cu pas, să le transforme în Proiecte pe care consilierii locali să le aprobe.

Cum, din varii motive, nici măcar consilierii Opoziţiei nu se opintesc în a respinge propunerile primarului, mai toate ideile/proiectele „supuse aprobării” devin fezabile. Aprobate „pe bandă rulantă” cele mai multe dintre proiecte, aşa şi rămân. PROIECTE! Până să fie definitiv „îngropate”, ele vor prilejui, desigur, cheltuieli bugetare. Cele mai multe cheltuieli îşi vor găsi „pasivul/activul” în documentaţia, SF-urile ce trebuie să însoţească orice idee aflată în faza de proiect aprobat pentru a deveni investiţie/achiziţie.

Câte proiecte au aprobat anul acesta „băieţii deştepţi” ai Primăriei municipiului Slobozia? Multe. Pe unele, ziarul Ştirea deja le-a prezentat. Din păcate, le-am prezentat doar aşa cum se reflectă ele, acolo în hârtii, nu şi în imaginea oglindită în ochii cetăţenilor care, zilnic, VĂD oraşul. Revoltător de dureros este că mulţi dintre cetăţeni văd acest oraşul şi „cu ochii minţii”…

Şi-atunci, reacţia lor devine una de-a dreptul viscerală. Nu de puţine ori, se întâmplă ca repulsia resimţită în viscere, să-şi găsească debuşeul în postarea pe reţelele de socializare a unor cuvinte de ocară. Sătui să asiste la degradarea samavolnică a aspectului oraşului, locuitorii „deşartă” în paginile de socializare, fel de fel de vorbe „de dulce”. Ca şi când ei n-ar înţelege „filonul” vorbelor, politicienii cocoţaţi în funcţii publice, îşi dau ochii peste cap şi cataloghează vorbele „grele” ca fiind nişte „lături” şi nimic mai mult.

Nu pierd, azi, timp cu precizări menite a-i face să înţeleagă că „lăturile” pot deveni oricând adevărate „mărgăritare” dacă vor fi meşteşugit înşirate fix pe „firul”  oricăreia dintre următoarele campanii electorale. Azi, mă rezum la a vă spune că primarul Soare pare că deja a atins apogeul, în ceea ce priveşte ideile obraznice. Spun asta având în vedere că, recent, el a vorbit despre faptul că Slobozia are nevoie de un BRAND.

Şi-acel „brand de oraş” pe care vrea el să-l propună României, Europei, Lumii, costă. Cică, vreo 250.000 de lei. Cui nu i se pare că acest Proiect este menit a „sparge” nişte bani pe o „făcătură”, nu are decât să argumenteze, să ne convingă că localitatea DE ACEEA nu se dezvoltă: fiindcă nu are un brand! Simbolistic, nu ştiu ce imagine ar putea reprezenta cătunul Slobozia.

Vă mai amintiţi de Elena Udrea care a propus „FRUNZA” ca brand de Ţară? Mai ştiţi ce porcoi de bani publici a „topit” în palma ei acea… madamă? Şi-acum, ce vrea primarul Soare? Să repetăm „figura”, ca şi când…de-asta nu poate el să facă toate câte cetăţenii aşteaptă să le facă: fiindcă nu are un brand la îndemână?

„Nu ştiu alţii cum sunt”, dar eu sunt de părere că primarul Dragoş Soare ARE OBLIGAŢIA să „ne lumineze” pe noi, cei care NU de-asta l-am votat; ca să facă el fiţe cheltuindu-ne banii pe prostii! Recunoaştem şi ne asumăm atitudinea din pre/campanie, aceea de a fi ajutat PNL suficient de mult şi de profesionist, încât domnul Soare să ajungă primar. Dar, facem cuvenita precizare: Noi, cei de la ziarul Ştirea, nu am avut nici un gând ascuns, nici un interes meschin. Asta, zicem ca… să le intre bine-n cap, atât primarului, cât şi ţuţărilor/lacheilor lui!

Iată de ce, TOCMAI datorită/din cauza susţinerii cu bune intenţii a pe-atunci candidatului Dragoş Soare, azi avem pretenţii de la primarul care ESTE în funcţie! Şi, dacă tot am ajuns să desfacem acest „nod gordian” ce ne-a legat în plan politico- ideologic reliefându-ne atitudinea civică, atragem atenţia slugilor edilului-şef că eu, noi, dacă voiam să ne băgăm în joc/horă, azi eram fix „în cărţi”! Cum, însă, în cei 25 de ani de presă, am aflat că, de regulă, acele „cărţi” sunt măsluite, am zis : „PAS” ! P.S. Şi „pas!” rămâne!


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *