Podul peste râul Ialomiţa, din dreptul municipiului Slobozia, în sfârşit, se repară!

Distribuie articolul:

În urmă cu vreo 2 ani, pe site-ul ziarulstirea.ro postam o filmare despre începerea lucrărilor de reparaţie a podului peste Râul Ialomiţa, în dreptul Cartierului Bora al municipiului Slobozia. Dacă doriţi să (re)vedeţi, nu vă rămâne decât să daţi click (sau să tastaţi)   https://ziarulstirea.ro/la-slobozia-lucrarile-la-podul-peste-raul-ialomita-au-fost-seduse-si-abandonate/

Ieri, 10 septembrie, ministrul Lucian Bode și ministrul Economiei, Virgil Popescu, au vrut să vadă care este stadiul lucrărilor de reabilitare a Podului buclucaş. Lor li s-au alăturat autorităţile publice locale.

Prima oprire a delegației oficiale a fost la podul peste râul Ialomița de pe raza Municipiului Slobozia KM 89+668. Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în data de 14.04.2020, iar până la acest moment, antreprenorul câștigător se află în grafic cu lucrările. Valoarea contractului este de 3.606.531,04 lei cu TVA, durata de execuție este de 12 luni, iar garanția pentru acest obiectiv este de 5 ani.

Restricţii inevitabile …

Pentru mașinile de mare tonaj care depășesc 7,5 tone sunt restricţiile. Conducătorii auto sunt obligați să folosească următoarele rute ocolitoare: Ciulnița-DJ201-Ciochina-DN2A și Drajna-Fetești-DN3B-Stelnica-Făcăeni-Vlădeni-Chirana-Țăndărei. Pentru celelalte categorii de autovehicule, CNAIR, prin DRDP Constanţa face următoarele precizări: „circulația rutieră pe pod se va desfășura pe un fir alternativ în ambele sensuri, dirijată cu semafoare în ambele direcții, pentru lucrări ce se vor desfășura pe jumătate de cale”. Tot ei precizează şi că lucrările se vor încheia undeva în luna noiembrie a acestui an.

Pentru realizarea acestui obiectiv de infrastructură vor fi executate o serie de lucrări după cum urmează: lucrări ce vizează infrastructura (cămăsuire Culei + Pile, protecție betoane cu vopsea specială, realizare portale de gabarit) lucrări de suprastructură (realizare unei plăci simplu articulate în zona ciocurilor grinzii Gerber, realizarea unor ancoraje pe cele 2 Culee, reparații cu mortare speciale a intradosului suprastructurii, protecție betoane cu vopsea specială), calea și trotuarele (refacere straturi rutiere pe cale, montare hidroizolație,  refacere umplutură trotuare, montare parapet direcțional H4b, montare parapet pietonal metalic zincat, executare marcaje rutiere), racordări cu terasamentele (refacere sferturi de con, refacere casiuri, verificare plăci de racordare și înlocuirea acestora în cazul în care sunt degradate, racordarea straturilor rutiere de pe pod cu rampele de acces), lucrări aferentei albiei (protecție pile cu anrocamente, protecții mal stâng, în aval de pod, cu anrocamente) și lucrări de execuţie a instalatiilor de iluminat.


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *