Mai aproape de client prin soluţii de digitalizare

Distribuie articolul:

Pe lângă misiunile principale de a aduce apă de calitate la robinetele tuturor utilizatorilor și de a asigura servicii de canalizare eficiente, o preocupare constantă a societății RAJA S.A. a fost și menținerea unui punct stabil de comunicare cu clienții săi pentru a satisface nevoile și dorințele acestora. De aceea, în timp s-au implementat diferite soluții care să îmbunătățească accesibilitatea utilizatorilor la informații de interes public sau care privesc relația contractuală cu compania de apă.  

Pachetul Cont Client este accesibil non-stop și este sigur și ușor de utilizat prin platforma on-line Contul meu RAJA (accesibil de pe orice desktop) sau prin aplicația de mobil MyRAJA, pentru utilizatorii de smartphone sau tabletă, (care se poate descărca din App Store sau din Google Play). Acesta facilitează accesul abonaților la contul de client și la serviciile utilizate având acces rapid și sigur la informațiile din conturile proprii.

Serviciile oferite prin contul de client sunt: 

  • informații despre factură, imediat ce aceasta a fost emisă;
  • achitarea online a facturii, cu o singură apăsare de buton și cu posibilitatea salvării datelor cardului bancar, pentru plăți mai rapide;
  • vizualizarea facturilor emise și a plăților efectuate în ultimele 12 luni;
  • înregistrarea indexului contorului de apă, prin autocitire;
  • transmiterea sesizărilor sau solicitarea diferitelor informații referitoare la serviciile societății;
  • modificarea datelor de contact (email,telefon);
  • transparenţă, comoditate și securitate în realizarea tranzacţiilor.

Contul poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica, pe platformă sau prin aplicația de mobil, doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei.

Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA S.A.

Astfel, clienții societății pot accesa toate informatiile de care au nevoie, în timp real și oriunde există o conexiune la internet. În acest fel salvează timp, dețin controlul, sunt permanent informați.

Biroul de Comunicare RAJA S.A.


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *