Este modalitatea prin care edilul-şef le mulţumeşte fanilor echipei de fotbal „UNIREA” Slobozia, fani care pentru că nu plătesc bilete de intrare la meciurile jucate „pe teren propriu” sunt dispuşi să voteze. L-au votat şi pe Ionaşcu, l-au votat şi pe Stoica, şi-or să tot pună ştampila, mulţi neavând habar de cât bănet se toacă pentru ca unii să bată mingiuca, în timp ce alţii sunt în tribune, poate tocmai fiindcă nu-s la muncă… Proiectul bugetului Consiliului local al municipiului Slobozia urmează să fie aprobat de către consilieri în şedinţa ce va avea loc azi, vineri, 29 martie. Din punct de vedere al dimensiunii financiar-contabile putem spune că este un proiect impresionant, cele 945 de miliarde de lei vechi făcând chiar dovada faptului că nu-s deloc puţini banii publici administraţi de către primarul Alexandru Stoica. Din păcate, pe cât de impresionantă este cantitatea acestui buget, pe-atât de lipsită de calitate este gândirea strategică a „iubiţilor conducători”. Sigur că spun asta, mai cu seamă după ce-am înţeles că, şi-n acest an, prioritate au avut capitolele privind activitatea sportivă, cea de protecţie socială şi, bineînţeles, cea religioasă. Dar spun asta de ani de zile. Spun asta, mai ales de când a fost înfiinţat acest controversat CSM (Club Sportiv Municipal), ale cărui cheltuieli depăşesc cu mult puterea de înţelegere a cetăţenilor-contribuabili. Spun asta văzând cum din cele 76 de miliarde de lei vechi alocaţi capitolului „ Cultură, recreere şi religie” 40 de miliarde au fost atribuite sportului. Ca şi-n alţi ani, banii se vor duce, în mare măsură, pe indemnizarea fotbaliştilor şi a handbalistelor, şi mai puţin pe recompensarea altor sportivi. Ca nu cumva să nu credeţi ne-ar fi bucurat mai mult dacă aceşti bani ar fi fost daţi celor care practică luptele sau scrima, de exemplu, mă grăbesc să precizez că, în opinia celor care susţin bugetul Consiliului Local (din care se cheltuiesc aceste „nesimţite” sume de bani), activitatea celor două echipe, cea de fotbal, respectiv cea de handbal, n-ar trebui să se susţină atât de mult din banii publici ci din sponsorizări, vânzare de bilete, publicitate, etc.
IONICA GHINEA