Astfel, în localităţile în care RAJA este operatorul care furnizează apă, toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratele societăţii, după cum urmează: pentru judeţul Ialomiţa, la telefon 0243.36.17.70
În urma atenţionărilor meteorologice de Cod Galben de precipitaţii abundente – ninsori şi ploi, dar şi intensificări ale vântului, ce pot depăşi 50 – 60 km/h, pentru a interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea în funcţionarea sistemelor operate, la nivelul S.C. RAJA S.A. se activează Comandamentul pentru situaţii de urgenţă, începând de mâine, 06 martie 2015, ora 14,00 şi până sâmbătă, 07 martie 2015, ora 18,00. Pentru intervenţia rapidă, la nivelul comandamentului vor fi constituite echipe de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare, echipe ce vor asigura permanenţa în toată această perioadă. Asigurăm toţi abonaţii societăţii că echipele noastre de intervenţie vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă şi canalizare şi care nu ţin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
RAJA activează şi în Ialomiţa, Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă
Mașinile utilizate pot fi vândute doar cu Cartea de Identitate a Vehiculului, eliberată de R.A.R
ANAF - alt caz de FRAUDĂ cu TVA rambursată ilegal, şi-alte operaţiuni fictive
În Ialomiţa, Fiscul a rambursat TVA în valoare de peste 550 de MILIARDE lei vechi
Maşini second hand vândute fraudulos, pagubă de 290 MILIARDE lei vechi