Zilele trecute, pe una dintre reţelele de socializare, au apărut numeroase postări ale celor care s-au arătat de-a deprul oripilaţi de tablourile expuse, atât la Muzeul de Artă Contemporană din Bucureşti, cât şi pe facebook . Conştienţi că numai expunându-şi dezacordul faţă de asemenea oroare, astfel de expoziţii vor înceta a mai fi, nu numai desfăşurate în spaţiul public, în instituţii aparţinţând statului, ci şi sponsorizate din banii publici, foarte mulţi oameni au cerut parlamentarilor să ia atitudine. Cei mai mulţi dintre cei care s-au arătat oripilaţi, revoltaţi de-asemenea picturi, sunt de părere că parlamentarii pot scrie şi adopta nişte Legi menite a pune oarece condiţii celor care atentează la pudoare, la imaginea femeii, la bunul simţ estetic. Ziarul Ştirea a fost asaltat de apeluri telefonice, de comentarii pe facebook, din care s-a desprins ideea că trebuie să obţinem un punct de vedere al parlamentarilor aleşi de ialomiţeni.
La prima „strigare”, doamna senator Rodica Boancă a şi transmis, iată, părerea domniei-sale cu privire la acea Expoziţie de-a dreptul ofensatoare/insultătoare la adresa femeii, în primul rând. ,,Și am văzut un înger, coborându-se din cer având în mana lui cheia abisului și un lanț mare. Și a apucat balaurul care este Diavol și Satan și l-a legat pentru o mie de ani. Și l-a aruncat în abis, și a încuiat și a sigilat deasupra lui ca să nu mai găsească națiunile până ce au să se sfârșească cei o mie de ani.” (Apocalipsa 20, 1-3) .
Se pare că, acei o mie de ani au trecut, pentru că, în marele și sfântul post al Paștelui, la un pas de Catedrala Mântuirii Neamului, în centrul Bucureștiului, avem parte de o monstuozitate rar întâlnită. Sub pretextul artei moderne contemporane și a curentului neo-expresionismului sunt prezentate imagini cu un puternic impact emoțional. Este vorba de galeria expusă la Muzeul Național de Artă Contemporană, unde sub umbrela neo-marxiștilor aflați în alianța de guvernare, sunt afișate pentru publicul larg lucrări cu tentă sexuală și trimitere la originile ancestrale ale omenirii. Cu regret observăm că, toleranța este prost înțeleasă. Dusă la extrem, finanțată din bani publici, expoziția nu face altceva decât să ne întărească sentimentele de milă și compasiune față de acești oameni care sunt pierduți în lupta aceasta cu ,,Răul,,. Însă, nu putem trece cu vederea faptul că această mârșăvie, are susținere financiară din banii românilor, și cu atât mai mult vine pe fondul respingerii proiectului de lege prin care s-a dorit repatrierea osemintelor Sființilor Mărturisitori Ardeleni. Proiectul de lege a fost respins chiar de cei care și-au dat girul pentru afisarea pe holurile Parlamentului a dracilor, a falusurilor, a ororilor, a imaginilor denigratoare care pun intr-o lumină proastă ideea de femeie. Toate astea, doar cu câteva zile înainte de Învirea Mântuitorului, moment de pioșenie pentru întrega națiune creștină.
Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) respinge cu fermitate denigrarea culturii noastre strămoșești și invită atât autorii cât și autorii morali ai aceste expoziții la meditație și intropecție, mai ales în această perioadă.”