* Poliţiştii ialomiţeni au fost sesizaţi de către o tânără din municipiul Slobozia despre faptul că a fost victima unei înşelăciuni.
Partea vătămată a comandat de pe un site, în cursul lunii ianuarie un telefon mobil, iar la primirea coletului, după ce a achitat suma cuvenită, a constatat că în colet nu se găsea produsul comandat.
Tânăra de 23 de ani, din municipiul Slobozia, după ce a achitat suma de 800 de lei pentru aşa-zisul telefon mobil, a verificat coletul, în care s-a dovedit a fi un alt produs, inferior calitativ celui comandat de pe site şi deteriorat.
Poliţiştii efectuează cercetări în vederea identificării persoanei bănuite şi recuperării prejudiciului cauzat tinerei.
Poliţiştii ialomiţeni le recomandă cetăţenilor care efectuează cumpărături de pe site-urile de profil să apeleze la o firmă de curierat care permite verificarea conţinutului coletelor înainte de achitarea contravalorii acestora, pentru a nu fi păgubiţi. Pentru prevenirea înşelăciunilor dar şi a altor fapte penale săvârşite prin diverse tehnici de comunicare – telefonie, mms, sms, internet, recomandăm să manifestaţi o atenţie sporită în momentul în care comandaţi bunuri şi produse, să solicitaţi garanţii şi să nu furnizaţi date confidenţiale prin telefon, dacă apelul provine de la un număr ascuns sau un număr de mobil pe care nu-l cunoaşteţi.