Prefectura Ialomiţa şi “Organele de control” – desant în Azile!

Distribuie articolul:

Scandalul soldat cu demiterea miniştrilor găsiţi vinovaţi pentru grozăviile ce s-au petrecut într-un Centru situat în localitatea Voluntari, în care erau cazaţi şi trataţi inuman, oameni bătrâni şi neputincioşi, mulţi dintre ei foarte bolnavi, a determinat acţiuni de control în toată ţara. Aşa se face că “sub directa îndrumare a prefectului Marin Constantin, în perioada 10-15 iulie, la nivelul județului Ialomița au fost efectuate controale în centrele rezidențiale aflate în evidență pe raza județului Ialomița.

Astfel, începând cu data de 10 iulie 2023, Comisiile, alcătuite din reprezentanți ai Direcției de Sănătate Publică, Inspectoratului Teritorial de Muncă Ialomița, Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Ialomița, Direcției Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Ialomița, Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Ialomița, Inspectoratului de Poliţie Judeţean Ialomița și ai

Inspectoratului pentru Situații de Urgență Ialomița, au efectuat controale la centrele rezidențiale destinate persoanelor adulte cu dizabilități, copiilor din sistemul de protecție socială și la centrele sociale destinate persoanelor vârstnice.

Potrivit datelor, din cele 24 de centre rezidențiale aflate în evidență la nivelul județului Ialomița, 22 sunt publice și 2 private. La totalul de 24 de centre aflate în evidență, se adaugă verificările efectuate la un furnizor de servicii sociale neautorizat și verificările la o locuință privată din Munteni Buzău verificată, în data de 15 iulie 2023, la sesizarea Inspectoratului de Poliție Județean Ialomița.

Atâta s-a putut…!

Printr-un comunicat de presă remis ziarului Ştirea, se aduce la cunoştinţa opiniei publice că au fost aplicate un număr de 75 sancțiuni contravenționale, din care:

– 15 amenzi, în valoare totală de 89,7 mii lei;

– 60 avertismente.

Sancțiunile au fost impuse, în principal, din cauza deficiențelor constatate în ceea ce privește condițiile de igienă, depozitarea necorespunzătoare a produselor sau pentru faptul că listele meniu nu aveau înscrise ingredientele alergene sau declarațiile nutriționale.

De asemenea, între neregulile depistate în timpul verificărilor, se mai numără starea degradată a mobilierului sau instalațiile sanitare neconforme.


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *