Este cunoscută teroarea la care sunt supuşi conducătorii auto şi cei ce călătoresc împreună cu aceştia pe drumul ce leagă Moldova de Litoralul românesc. Căci, ca să ajungă pe Autostrada Soarelui, românii, fie ei moldoveni sau regăţeni sau de pe alte plaiuri ale ţării, trebuie să treacă pe Podul peste râul Ialomiţa, situat în proximitatea municipiului Slobozia, mai apoi, nu la foarte mulţi km, să treacă peste Calea Ferată de la Drajna – o localitate devenită celebră din cauza faptului că, de când cu Autostrada, coada de maşini care se formează zi de zi, de câteva ori în fiecare zi, a făcut să i se ducă vestea…!
După ani de surescitare nervoasă care i-a făcut pe mulţi să posteze pe paginile de socializare, zeci de filmuşeşe şi fotografii, după ce presa locală şi chiar centrală a tras nenumărate semnale de alarmă, conducerea de partid şi de stat de sorginte PSD-istă a promis că va face tot ceea ce trebuie pentru ca lucrurile să înceapă a intra în normalitate. Recunoaştem că am fost şi noi sceptici, nu numai cei care se împăcaseră cu gândul că ăsta va fi chinul cu care va trebui să ne şi obişnuim! Doar că, iată, săptămâna aceasta PSD – Organizaţia Ialomiţa dă de ştire că nu mai demersurile făcute de autorităţile publice locale au fost încununate de succes, un prim pas important fiind deja făcut, şi-anume:
– Recepție Studiu de fezabilitate pentru obiectivul ”Pasaj denivelat superior pe DN 21 km 105+500” la Drajna,
– Demararea lucrărilor de execuție pentru sensurile giratorii la intersecțiile DN2A – DN 21 – acces Lidl (km 66+150) și DN2A – DN 21 – strada Matei Basarab (km 66+300),
– Lucrări de reparații la pod pe DN21 Slobozia – Bora km 89+668
Vineri, 25 octombrie, la Centrul Cultural „Ionel Perlea” din Slobozia, vor veni pentru a susţine o conferinţă de presă, domnul Marian Dima – director DRDP Constanța, domnul Sorin Scarlat – director CNAIR, domnul Mitel Grecu – șef al SDN Slobozia. Despre ce anume s-a mai discutat acolo, la întâlnire, vă vom relata în ediţia următoare a ziarului.