RAJA S.A. are Call Center non-stop pentru clienţii companiei

Distribuie articolul:

Interacțiunea cu utilizatorul serviciilor de alimentare cu apă și/sau de canalizare este extrem de importantă pentru RAJA S.A. De aceea, serviciul de Call Center pus la dispoziția acestora, vine în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clientului. Serviciul funcționează sub forma unui robot telefonic ce răspunde la nr. unic 0241 924, și este disponibil 24 de ore din 24, șapte zile din șapte.

Acesta îndrumă consumatorul să transmită indexul contorului de apa potabilă, să asculte mesaje preînregistrate referitoare la disfuncționalitățile în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare către Dispeceratul Central, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.

Pentru că nu toți sunt dispuși să aștepte un răspuns prin e-mail sau pur și simplu nu doresc să folosească tehnologii precum social media și chat live, prin intermediul Call Center se oferă tuturor utilizatorilor șansa de a intra în contact cu compania. Preluarea apelurilor se face rapid, iar solicitările de suport și asistență sunt soluționate de cele mai multe ori pe loc, angajatul societății având acces la toate interacțiunile pe care clientul le-a avut anterior cu compania.

În situația în care pe parcursul convorbirii telefonice, angajatul Call Center constată că nu poate oferi o soluție problematicii expuse, îndrumă apelantul către compartimentele specializate care dețin informațiile necesare.

Pentru transmiterea consumului de apă utilizatorul trebuie să cunoască codul de abonat, disponibil pe factură, indexul afișat de contor și perioada de transmitere a acestuia.  Indexul se citește fără zecimale (cifrele de după virgulă) și se transmite cu 5 zile înainte de perioada de consum înscrisă pe factură, pentru a putea fi luat în calcul la facturare. Pentru abonații care dețin mai mulți contori pe sistemul de alimentare cu apă, transmiterea indexului se va face pe fiecare apometru în parte, pe baza seriei aparatului de măsură (ultimele patru cifre din seria contorului).

Totodată, RAJA SA îşi rezervă dreptul de a nu utiliza pentru facturare indexul transmis dacă indică variaţii mari de consum faţă de medie, sau dacă se constată că este necesară efectuarea unei citiri de către reprezentantul societății. Asigurarea accesului la contor este singura cale de a oferi un serviciu corect facturat şi posibilitatea de a avea un control asupra consumurilor şi a funcţionării instalaţiilor interioare.

 

Biroul de Comunicare


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *