Patroni, Fiscul (ar) vrea să vă informeze!

Distribuie articolul:

* Rămâne ca şi dumneavoastră, patronii, să vreţi să fiţi informaţi…astfel!  

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Ialomiţa vă face cunoscut  faptul că joi 08 IUNIE  2017, ora 10, organizează la sediul instituţiei din strada Matei Basarab nr.14, etajul 2, camera 202, întâlnire de lucru cu  contribuabilii  în vederea mediatizării prevederilor legislaţiei fiscale şi/sau procedural fiscale.În cadrul acestei întâlniri  se vor dezbate următoarele teme:

  1. Calendarul obligaţiilor fiscale aferente lunii IUNIE 2017.
  2. OMFP nr. 660/2017 privind aprobarea procedurii de comunicare prin mijloace electronice la distanţă între Ministerul Finanţelor Publice/organul fiscal central şi persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică.
  3. Prezentarea noutăţilor legislative.

Contribuabilii interesaţi se pot programa prin intermediul „Formularului de contact”  prin accesarea următorului link: https/www.anaf.ro/asistpublic/, iar dacă se doreşte să se formuleze  întrebări referitoare la temele ce vor fi prezentate în data de 08 IUNIE 2017, acestea se pot transmite odată cu solicitarea de participare, cu menţiunea „referitor întâlnire contribuabili.”.Pe site-ul www.anaf.ro/Info Publice,  la următorul link:https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/intalniri.htm, este  disponibilă   lista cu data, locul si subiectele puse în dezbatere de toate unităţile fiscale care organizează întâlniri  de lucru cu contribuabilii. Pentru obţinerea de informaţii  cu privire la o anume problematică fiscală vă recomandam să consultaţi, în prealabil, informaţiile disponibile pe site-ul ANAF (www.anaf.ro). Astfel, accesând portalul ANAF pot fi găsite următoarele genuri de informaţii: legislaţie fiscală (Codul fiscal şi Codul de procedură fiscală actualizate, împreună cu Normele metodologice date în aplicare), proceduri fiscale (ex. modalitatea de declarare on-line), ghiduri fiscale(ex. Broşura privind modalitățile de efectuare a plăților către Agenția Națională de Administrare Fiscală, Broşura esalonări la plată, Ghid privind aplicarea impozitului specific unor activități, Ghid fiscal al persoanelor fizice care realizeazã venituri din cedarea folosinței bunurilor, Ghidul pentru asociaţiile de proprietari, Ghidhttp://docreader.readspeaker.com/docreader/?cid=bunuu&lang=ro_ro&url=https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/Ghid_arenda_2016.pdfhttps://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/Ghid_arenda_2016.pdf privind impozitarea veniturilor realizate din ARENDAREA bunurilor agricole din patrimoniul personal, Ghid de completare a declaraţiei informative 394,  etc.),  întrebări si răspunsuri pe Facebook,  nomenclatoare (ex. Normele de venit agricol pe judeţe), serviciile oferite de ANAF şi multe alte informaţii fiscale de interes general. În situaţia în care totuşi nu reuşiţi să soluţionaţi în acest fel problematica fiscală, puteţi să  transmiteţi un e-mail folosind formularul unic dedicat acestui scop, existent pe site, şi care poate fi accesat direct la adresa: https://www.anaf.ro/asistpublic/  sau  vă stă la dispoziţie  atât Call-center-ul ANAF la numărul de telefon: 031.403.91.60 cât şi Biroul de asistenta pentru contribuabili la numărul de telefon 0243 234 239.

 


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *