Asta, în timp ce PLAJA, cea prea nemernic lărgită, chiar “trage în jos” locul Staţiunii Mamaia în preferinţele turiştilor care ştiu cum era, până nu demult, această Staţiune. Şi, în condiţiile în care Staţiunea Năvodari tinde să capete noi valenţe, pe măsură ce turiştii constată diferenţele dintre cele două staţiuni vecine, e (mai) greu de crezut că numai astfel de acţiuni fi-vor de-ajuns pentru revigorarea Staţiunii.
Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța este o Organizaţie non-guvernamentală (ONG), ca având scopul de a participa activ la procesul de reprezentare, susţinere şi promovare a turismului, a Staţiunii, bla, bla, bla.
Cum participă această ONG la promovare, când fie şi numai site-ul/pagina de socializare sunt ruşinos de insipide în prezentare, ştiu numai cei ce-şi trag foloase din această structură. Noi, cei care, cunoaştem istoricul locului ce face obiectul/subiectul (in)activităţii acestei Organizaţii, ştim că, în realitate, Staţiunea MAMAIA a intrat într-un con de umbră, taman când stătea bine-mersi, şi se bucura de “vânt din pupa” …!
Numai cine are interese meschine, sau şi-a primit “tainul” din controversata derulare a Proiectului săvârşit cu Fonduri Europene accesate pentru LARGIREA PLAJEI, nu vede şi dincolo de aparenţe, nu condamnă aspectul de maidan pe care, din păcate, Plaja îl are! Şi, din moment ce plaja nu e ceea ce se-aşteaptă turiştii, şi nici nu prea poate fi amenajată, câţi turişti credeţi că pot opta pentru această Staţiune, numai gândindu-se că au altceva de făcut în respectiva “locaţie” turistică?
Întrebarea este, desigur, una retorică! Şi-asta, deoarece, din cauza lărgirii plajelor, nici restaurantele/barurile/cluburile NU mai sunt cum erau pe vremea când Staţiunea Mamaia era “fruncea”!
Dar, pentru că ONG-urile au apărut precum ciupercile după ploaie, iată, şi aceasă Organizaţie crede că o prezenţă la un Târg este de-ajuns pentru ca turiştii să dea năvală.
Cu ce s-a prezentat OMD?
După cum se poate vedea în fotografiile afişate online, ca atâtea alte ONG-uri, OMD s-a prezentat cu „sacoşica” în care s-au aflat nişte tipărituri pline cu fotografii…!
Potrivit informaţiilor oferite de către cei care au grijă de imaginea politico-administrativă a “conducerii de Partid” care diriguieşte Primăria Constanţa, Stațiunea Mamaia s-a aflat într-o reală competiție cu marile destinații din Europa, la Târgul de Turism WTM Londra.
Şi, cică, în ultima zi a Târgului de Turism WTM Londra, destinația Mamaia Constanța a intrat într-o reală competiție cu celelalte țări europene, iar jurnaliștii, influencerii, bloggerii și content creatorii din întreaga lume au venit către România cu oferte tentante de promovare a destinației noastre către turiștii străini:
“Participarea OMD Mamaia Constanța la Târgul de Turism WTM din Londra semnifică reintrarea destinației noastre în lumea internațională a turismului, lume în care putem crea noi parteneriate cu destinații noi precum India și Asia Centrală, care s-au arătat încântate de promovarea noastră în rândul destinațiilor de vacanță europene.
Totodată, ultima zi a târgului a reprezentat o potențială reîncepere a colaborării cu Germania, touroperatorul Travel Europe GMBH fiind încântat de ceea ce oferă destinația noastră”, a precizat Sebastian Puznava, vicepreședinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Reprezentanții OMD au susținut mai multe întâlniri cu jurnaliști, influenceri, bloggeri și content creatori din Europa, America şi Marea Britanie: “Cred că urmează o perioadă în care să consolidăm relațiile cu vecinii noștri – Ungaria, Polonia, Serbia, Croația și Slovacia. Viitoarele parteneriate media cu influenceri și bloggeri care au audiențe din alte țări, ne pot aduce exact turiștii pe care ni-i dorim atât în orașul Constanța, cât și în stațiunea Mamaia”, a declarat George Măndilă, președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Pe toată durata Târgului de Turism de la Londra reprezentanții organizației noastre au transmis informații și imagini cu principalele momente din cadrul evenimentului.
Fiecare stand al României a prezentat mai multe filme de promovare din destinațiile prezente la eveniment, fapt care a reprezentat un plus în cunoașterea mai bună a principalelor obiective si atracții turistice din fiecare zonă a țării noastre.”