Deputatul Ţintă Ştefan cere limitarea utilizării internetului în Şcoli

Distribuie articolul:

Deputatul trimis de ialomiţeni în Parlamentul României, ca să le reprezinte interesele, anunţă că a cerut oficial Ministerului Educației să limiteze utilizarea internetului în școli pentru alte scopuri decât cele educaționale.
În susţinerea opiniei, Ştefan ŢINTĂ precizează că „Spania a introdus deja o măsură fermă: elevii nu mai pot folosi internetul în scopuri non-educaționale mai mult de 2 ore pe săptămână.
Motivul? Expunerea excesivă la conținuturi inadecvate și presiunea constantă a rețelelor sociale duc la efecte emoționale grave, inclusiv anxietate, izolare și, în cazuri extreme, tentative de suicid.
În România, aproape 50% dintre copii petrec peste 6 ore pe zi online. Școala nu poate rămâne pasivă în fața unui fenomen care afectează serios dezvoltarea lor.
Am solicitat Ministerului să analizeze introducerea unor reguli clare care să protejeze elevii și să păstreze internetul un instrument de învățare, nu o sursă de dezechilibru emoțional.
Aștept un răspuns responsabil. Sănătatea mintală a copiilor trebui sa fie prioritate naţională.”

Tată a doi copii, Ştefan Ţintă pare a fi din ce în ce mai atent la prefigurarea viitorului tinerei generaţii. Nu demult s-a implicat în organizarea unei excursii speciale în București a unui număr de 49 de elevi, 24 de copii vulnerabili aflați în grija DGASPC Ialomița și 28 de elevi voluntari dedicați din echipa de teatru.  Căci, spunea deputatul, tinerii voluntari „oferă, cu ocazia marilor sărbători, momente deosebite prin artă și prietenie copiilor mai puțin norocoși. Împreună am reușit să oferim copiilor o zi de neuitat, plină de experiențe educative, sociale și de integrare. Traseul a inclus:
• Palatul Parlamentului, unde copiii s-au întâlnit cu politicienii din Ialomița și Călărași, având ocazia să înțeleagă mai bine cum funcționează instituțiile statului.
• Muzeul Simțurilor din Afi Palace Cotroceni, o experiență interactivă deosebită, urmată de un prânz mult dorit și savurat din plin.
• Reptiland, unde au explorat lumea fascinantă a reptilelor și au învățat lucruri noi într-un mod captivant.
Această activitate a fost și o modalitate de recompensare pentru progresele lor din cadrul diverselor activități – ateliere de lucru, Aikido, ciclism și înot, dar și pentru rezultatele excepționale ale elevilor voluntari la școală.”

Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *