Primarul oraşului Amara – contract pentru anveloparea blocurilor

Distribuie articolul:

Vineri, 15.03.2024, Primarul Orașului Amara – SANDU ALIN-SORIN, a semnat ordinul de începere a lucrărilor în cadrul proiectului „ANVELOPARE BLOCURI, ORAŞ AMARA, JUDEŢUL IALOMIŢA”, finanțat prin PNRR.
Contractul de finanțare al proiectului a fost semnat între Primăria Amara și MDLPA în data de 22.12.2022.
Valoarea totală a proiectului conform contractului de finanțare este 22.152.661,96 lei cu TVA.
Perioada de implementare a proiectului este de 41 de luni, calculate de la data semnării
Contractului de finanțare, respectiv până la data de 21.05.2026, dată până la care este necesară finalizarea tuturor activităților specifice prevăzute în contractul de finanțare.
Executantul lucrărilor, desemnat câștigător după derularea procedurii de achiziție, este asocierea formată din SC IN-OUT CONSTRUCT SRL – SC CONCIVIC CONSTRUCT SRL și SC CONCAS SA.
Lucrările de anvelopare a celor 9 blocuri cuprinse în proiect vor fi demarate de constructor în data de 20.03.2024.
Durata de realizare a lucrărilor este de 12 luni începând cu data de 20 martie 2024, fără perioadele de sistare.
Blocurile incluse în proiectul de anvelopare sunt următoarele:
* Blocurile C, E, F, și I situate la intersecția str. Nicolae Bălcescu cu str. Alexandru Ioan Cuza;
* Bloc A și bloc B sc. B, sc.C si sc. D, situate la intersecția str. Tudor Vladimirescu cu str. Alexandru Ioan Cuza;
* Blocurile J1, J2 și J3, situate pe Aleea Lacului.
Lucrările care se vor executa conform proiectului tehnic de execuție, realizat de proiectanți de specialitate sunt următoarele:
 termoizolarea pereţilor cu vată minerală de 15cm grosime;
 înlocuirea tâmplăriei, conform proiectului tehnic;
 balcoanele neînchise vor fi închise cu tâmplărie termoeficientă;
 repararea acoperişului;
 termoizolarea acoperişului;
 repararea trotuarelor de protecţie;
 repararea elementelor de construcţie ale faţadei care prezintă potenţial pericol de desprindere şi/sau afectează funcţionalitatea clădirii.

La finalul execuției lucrărilor, executantul acordă o perioada de garanție de 5 ani. Orice defect apărut în această perioadă va fi remediat de către executantul lucrărilor fără costuri percepute Primăriei Amara sau proprietarilor de apartamente

 ”Cu siguranță, pe parcursul execuției lucrărilor va fi creat un disconfort pentru cetățenii din blocurile respective, însă îi asigur pe fiecare în parte că la final, lucrările vor fi de foarte bună calitate.
Pentru orice problemă sau neclaritate pe care locatarii o vor avea îi rog să mă contacteze pe mine, colegii din compartimentele de specialitate ale Primăriei Amara sau să vină în audiență pentru clarificarea tuturor aspectelor sesizate. ” a precizat Alin SANDU – primarul oraşului Amara. 


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *